Vrijwilliger worden bij BeSouk?

BeSouk kan niet bestaan zonder haar vrijwilligers. Opbouwen, bezoekers welkom heten, de bar bemannen, opruimen, spullen klaarzetten, artiesten begeleiden: het werk is heel divers. Een ding is zeker: aan het eind van de dag ben je met heel het team super trots op het resultaat!

Je krijgt als vrijwilliger consumptiebonnen voor hapjes en drankjes. Verder ben je zichtbaar als CREW door een tof t-shirt. Er zal ook een kleine geldelijke vergoeding tegenover staan, afhankelijk van de aard van het werk. Na afloop is er een gezamenlijke afsluiting voor de crew.

Enthousiast geworden? Stuur dan een email naar parkraad1943@gmail.com t.a.v. Tonny van Sommeren om je aan te melden als vrijwilliger of voor meer informatie.